'Maak een wereldreis in één dag.'

De projectweken zijn in volle gang op de FX. Onze school is omgetoverd in 4 verschillende gebieden, we hebben het daar over de dieren die daar leven. We hebben een gang waarin we alles leren over de dieren uit de jungle, een gang over de dieren van de savanne, een gang over de pooldieren en over de uitgestorven en bedreigde dieren. Hier vindt u een foto-impressie van hoe de school al is aangekleed bij het start van het thema. Op vrijdag 31 maart hebben wij een kijkmiddag waar de groepen tentoonstellen wat zij allemaal met dit thema hebben gedaan.

Ander nieuws

Hoera, de FX bestaat 100 jaar!

De Franciscus Xaveriusschool bestaat dit jaar alweer 100 jaar en dat gaan we groots vieren! Wij vieren deze mijlpaal met de ouders, kinderen en ons team.

Naturalis

In het kader van de projectweken hebben wij via het Jeugdeducatiefonds de aanbieding gekregen om met de hele school naar Naturalis in Leiden te gaan. Dit hebben wij afgelopen maandag en dinsdag mogen doen. Wat is dit een indrukwekkend museum. We hebben veel geleerd over dieren, levende en uitgestorven dieren.